؟؟؟؟؟بعد من کجا باید جواب شما عزیزای دلمو بدم
؟؟دونه دونه برم آدرس ایمیلاتون
!!!تازه خیلی هم آدرس ایمیلم نمیزارن....لطف کنید خصوصی سازی رو تررررررک کرده
و به جمع دوستانه عمومی بودن بپیوندید
تا در اسرع وقت پاسخ شما داده بشه....
خیلی گلید

ما را در سایت پارسیان دادجو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61