پارسیان دادجو

خرید بک لینک
✅درخواست فسخ نکاح به دلیل بیماری صرع زوجه✅ چکیده:بیماری صرع و تومور در ناحیه سر زوجه از عیوبی محسوب نمی شود که به زوج حق فسخ اعطا نماید. (https://t.me/joinchat/AAAAADvuBLivUKvjUVWOMQ) پارسیان دادجو...ادامه مطلب

ما را در سایت پارسیان دادجو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت: 15:23

بارگذاری مدارک و مستندات ارسالی موکل از پیام رسان ها بدون رویت عین اسناد در زمان تقدیم دادخواست یا لایحه اشتباهی فاحش و مسیولیت آور برای وکیل میباشد . شایسته است ضمن رویت اسناد موجود امضای موکل بر رونوشت اسناد اخذ و بعد از تایید و ممهور نمودن به مهر برابر اصل توسط وکیل در سامانه به عنوان مدارک و مستندات بارگذاری گردد. + نوشته شده در دوشنبه پانزدهم آبان ۱۴۰۲ ساعت 9:51 توسط هدایت زاده  |  پارسیان دادجو...ادامه مطلب

ما را در سایت پارسیان دادجو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت: 15:23

برای ثبت ملک بهعنوان مهریه مدارکی لازم است که باید در هنگام عقد در دفتر ازدواج آماده باشد. تمام مدارکی که برای انتقال ملک نیاز است و معمولا فروشنده آنها را به دفتر ثبت اسناد رسمی ارائه میدهد؛ از جمله برگه استعلام از ثبت، گواهی از دارایی مبنی بر پرداخت مالیات و گواهی از شهرداری برای اثبات پرداخت عوارض و همچنین سند رسمی ملک.در صورتی که زوج تمام این مدارک را آماده کند و همراه خود به دفتر ازدواج بیاورد، سردفتر ازدواج هم در قباله ازدواج مشخصات ملک را به عنوان مهر زوجه وارد میکند.مثلاً اینطور مینویسد که «منزل مسکونی با فلان مساحت و به این شماره واقع در فلان محله و …» بعد از مشخصات منزل، باید سردفتر شماره گواهی دارایی و شهرداری و شماره استعلام ثبتی را هم درج کند. اما جریان قانونی ثبت به اینجا ختم نمیشود. دفتر ازدواج و طلاق موظف است که قباله ازدواج را به نزدیکترین دفتر ثبت اسناد رسمی بفرستد. دفتر ثبت اسناد پس از دریافت قباله، خلاصه معامله صداقی ثبت میکند و نام زوجه را به عنوان مالک جدید در ستون انتقالات مینویسد و شماره آن را به اداره ثبت میفرستد تا سند به نام زوجه ثبت شود. سندهای دفترچهای قبلی بعد از انتقال به سند تکبرگی تغییر پیدا میکنند. در کل هر کس که سند به او منتقل میشود، باید منتظر بماند که سند تک برگی جدید به نام او صادر شود.دوستانی که قصد خرید ملک دارند.. جدیدا مشکلی ک بوجود آمده.. آقا خانه رامیفروشد.. بعد خانم میاد به عنوان ثالث دادخواست میده و معامله را باطل میکند.. چرا؟ادعا میکند که خانه مهریه اوست!!!!راه حل شما برای این مشکل حاد چیست؟البته با توجه به مواردی که توضیح دادم؟ + نوشته شده در دوشنبه پانزدهم آبان ۱۴۰۲ ساعت 10:56 توسط هدایت زاده پارسیان دادجو...ادامه مطلب

ما را در سایت پارسیان دادجو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت: 15:23

سوالاگر در مهریه طرفین سازش کنند برای رفع توقیف اموال ایا اجرا نیم عشر را میگیرد؟پاسخکاربردی پارسیان دادجو...ادامه مطلب

ما را در سایت پارسیان دادجو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت: 1:26

با درود خدمت همگی سروران ...بینندگان عزیز و خوانندگان قدیمی و جدید.. اول ازهمه باید یه عذرخواهی بکنم بابت تاخیر.. تاخیر در سر زدن به وبلاگ.. و ندیدن نظرات دوستان عزیز.. واقعا شرمنده.. بزارید رک و روراست خدمتتون بگم..نمیخوام بگم اونقدر بیزی و فعال بودم که حتی وقت نکردم به وبلاگ کوچولوی دوست داشتنی و قدیمیم سربزنم!چند سال پیش یه سایت به نام و فامیلی خودم راه اندازی کردم.خیلی هم شیک و پیک !بود.. با دامنه دات کام .. ازاونجایی که بنده وارد نبودم به تمدید دامنه.. هیچی دیگه دامنه دات کام که هر ساله باید هزینه دلاری پرداخت کنید برای تمدیدش پرید و کل وبسایت با هزینه اولیه که شده بود به قول بچه های دهه شصتی رفت رو هوا!!بگذریم.. ما ماندیم و یه گروه حقوقی واتس اپی پرسش وپاسخ مخصوص وکلای دادگستری که خودم درست کرده بودم و بیشتروقتم رو اونجا میگذروندم.. پاسخ به شبهات و سوالات همکاران مخصوصا کارآموزان عزیز...و بعلاوه فعالیت در لینکدینlinkdin این کل فعالیت فضای مجازی من بود. حالا چند وقتیه حس میکنم باید دوباره شروع کنم به نوشتن.روزی آرزو داشتم نویسنده بزرگی بشم!!اما با توجه به آمار کتابخوانی جامعه ما انگیزه کافی برای رسیدن به این رویا محقق نشد..منی که ترجیح میدادم برای خواندن رمان بیشتر از رمان های ترجمه خارجی استفاده کنم و نویسنده های وطنی کمی برام آشنا بودند و تمام کتاب هاشون رو خوانده بودم مثل#صادق_هدایت نازنین یا خانم #زویا_پیرزاد و یا #جلال_آل_احمد یا #محمود_دولت_آبادی.. باور کنید کل نویسنده های وطنی که دوستشون دارم به ده عدد نمیرسه.. مابقی همه خارجی هستند... من ماندم و لایحه نویسی..سعی کردم از عشقم به نوشتن دور نشم و حتی در تنظیم لایحه هم این امر به داد من رسید.. به زبان خود مینوشتم پارسیان دادجو...ادامه مطلب

ما را در سایت پارسیان دادجو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت: 1:26

صفحه بندی